V předešlém článku jsme si založili instagramový účet. Nyní si nastavíme instagramový profil.
Když jste ve svém instagramovém účtu, tak dole máte 5 ikonek. Pro nastavení svého profilu klikněte na první ikonku panáčka.
Dále zvolte Edit Profile (editovat profil).
Nyní se nacházíte v editace profilu. Pokuste se vyplnit co možná největší množství informací. Vyplnění vašeho profilu je jeden z faktorů, který se používá při hodnocení, kolika lidem se příspěvky na vašem účtu budou zobrazovat. Není to sice ten nejdůležitější faktor, ale stále svou váhu má (i když malou). Jako první můžete nahrát profilové foto. Uvádí se, že rozměr by měl být 150 x 150 pixelů.
Dále vyplňte své jméno (pokud to z pohledu vašeho účtu dává smysl, tak můžete zvolit název firmy). Následně uživatelské jméno, pod kterým se zobrazujete na instagramu a poté adresu webových stránek.
Dále můžete vyplnit tzv. bio. To znamená informace o vás. Popište, co vaše společnost (popř. vy) děláte.
Po kliknutí na bio máte omezený počet znaků na to, abyste podali návštěvníkům zajímavé informace o vašem profilu a vašich činnostech.
Takto vypadá uložené a vyplněné bio.
Dále můžete nárokovat svou facebookovou stránku (která nese vaše jméno, pozor, nejedná se o propojení instagramu a facebooku, to se dělá na jiném místě. Na 99 % tuto možnost zde využívat nebudete), kategorii a mobilní telefon popř. email. Pokud zvolíte možnost Email, Phone, tak budete moci zadat i svou adresu.
Níže si zkontrolujte, že máte vyplněný email a telefon. Zde se jedná o soukromé informace, které nebudou nikomu ukazovány. Slouží to např. pro případ, kdy ztratíte heslo k účtu nebo z důvodu nastavení většího ověření při přihlašování.
Takto vypadá bio na vašem profilu, které jsme vyplnili v nastavení.
TIP: Všimněte si na předchozím obrázku URL adresy pod bio. Je to URL adresa vašeho webu, kterou můžete v profilu zadat (nepíše se přímo do bia). Důležité je, že adresa je proklikávací. Návštěvníci vašeho profilu se tak mohou dostat na vaše stránky.